080421

Min måndag har varit nått så lugn. Sov jätte dåligt i natt, så när jag vaknade var jag helt slut.
Kollade på tv men tröttnade på det, startade datorn men tröttnade där.
Så hade jag huvudvärk och mådde illa  (eller ja känner fortfarande av det)
så jag la mig och läste, fast först kom jag på att jag faktiskt ser tvn från sängen. Trodde inte jag skulle kunna se texten men det kunde jag :P
Så efter en stund av läsning började ögonen gå i kors så jag la bort boken och sov.
Och det är det jag gjort hela eftermiddagen, vaknade kl sex. Så lär ju ha svårt att somna i kväll ;)
Men men så är det, kanske somnar lätt ändå om man fortsätter må så här.

Igår började mitt nya mobil kort funka, så nu är det den nya telen som gäller :)
Kollar runt i den och försöker förstå mig på den ;)
Men fattar ju det viktigaste hur man svara och  skickar sms så klarar jag mig nog ;)

Min nya tele :)


Nej, nu har jag ingen ork att sitta här mer.
Har inte hänt nått mer ändå och kan inte komma på nått annat att skriva heller.
Ha det gott.

Kisses


Kommentarer
Postat av: carro a

snygg tele=)

2008-04-22 @ 07:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0